Labklājības pārvalde apmeklētājus pieņem jaunajās telpās Talsu šosejā 31, 25. korpusā.
Tālruņi: 67767316 - sekretāre, 67767347 - administratore, 67767140 - Sociālā darba daļa.
Galvenie uzdevumi
- sniedz pašvaldības iedzīvotājiem profesionālus sociālā darba pakalpojumus un atbalstu;
- organizē sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanu;
- organizē dienas aprūpes centra bērniem darbību, radot drošu vidi bērniem no sociāli mazaizsargātām ģimenēm un sniedz bērniem profesionālu atbalstu problēmu risināšanā;
- sekmē veselības aprūpes pieejamību un nodrošina veselību veicinošo pasākumu norisi pašvaldības iedzīvotājiem;
- koordinē un veic nepilngadīgo noziedzības profilakses darbu pašvaldībā;
- veicina vides pieejamību cilvēkiem ar funkcionālajiem traucējumiem;
- veicina atkarību profilakses darbu pašvaldībā;
- izstrādā un ievieš programmas un projektus sociālajā, veselības aprūpes pieejamības, iedzīvotāju veselības veicināšanas un sabiedrības integrācijas jomā;
- plāno, koordinē un īsteno pašvaldības atbalstu biedrībām un nodibinājumiem sabiedrības integrācijas jomā.
Kontakti
Labklājības pārvalde |
|
vadītāja: | Laima Grobiņa |
e-pasts: | laima.grobina@jurmala.lv; labklajibas.parvalde@jurmala.lv |
adrese: | Talsu šoseja 31, 25. korpuss |
tālrunis: | 67767316 – sekretāre |
pieņemšanas laiks (vadītāja): |
pirmdienas 14.00–18.00 (iepriekš piesakoties pa tālr. 67767316) |
Sociālā dienesta pieņemšanas laiks: | pirmdiena 10.00–13.00 un 14.00–18.00 |
otrdiena, ceturtdiena 10.00–13.00 un 14.00–16.00 | |
trešdiena 10.00–13.00 un 14.00–16.00 (tikai daudzbērnu ģimenes) | |
piektdiena 10.00–13.00 | |
Sociālo pakalpojumu daļas pieņemšanas laiks: | pirmdiena 10.00–13.00 un 14.00–18.00 |
otrdiena, ceturtdiena 10.00–13.00 un 14.00–16.00 | |
tālrunis: | 67767347, 67767140, 67767316 |
Dokumenti
Jūrmalas pilsētas domes 2014.gada 13.marta nolikums Nr.8 | Labklājības pārvaldes nolikums |